7 Kasım 2012 Çarşamba

ÇANKAYA MATEMATIK ÖZEL DERS

MATEMATİK VE GEOMETRİ branş derslerinde 
ankara final dershanesinde 5 yıl etüt öğretmenliği yaptım. 
ve açı dershanesinde hala devam etmekteyim. 
Gazi üniversitesi mezunuyum 

çalıştığım öğrencinin okul ve sınav sorumluluğunu alıyorum, 
soru çözümünde konu anlatımı dışında ücret almadan ilgileniyor, 
1 saat kendim ders yaparak 
konu ile ilgili çözemediği tüm sorularını çözüyorum. 

okul ve sınav döneminizde hep yanlarında olmaya özen gösteriyorum.. 

aklınıza takılan, sormak istediğiniz tüm sorularınız için 
telefondan iletişime geçebilirsiniz... 


özelders verdiğim öğrencilerle ilgili bilgiler tarafımdan saglanacaktır.. 
şimdiden başarılar diliyorum. saygı ve sevgilerimle SANEM 
'özel aracım olduğundan ulaşım sorunum yoktur'

ÇANKAYA MATEMATIK ÖZEL DERS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder